Studii anuale L’Observatoire Cetelem

 

Ne-am asumat misiunea de a fi mai responsabili, impreuna si anual realizam un studiu amplu, pan-european, asupra tendintelor si obiceiurilor de consum si cumparare.

Pentru ca e important sa fim informati, rezultatele sunt analizate, prezentate intr-un mod accesibil si comunicate public, pentru toti clientii Cetelem. Vrei sa afli mai multe?

Descopera si tu studiile L’Observatoire Cetelem.

 

Studiul L'Observatoire Cetelem

Studiul L'Observatoire Cetelem 2020 "Consumption: The era of activist consumers!" si-a dorit sa observe schimbarile aparute in comportamentul cumparatorilor europeni privind reducerea consumului de resurse prin adoptarea unei atitudini responsabile, in contextul Pandemiei Covd-19.

Preocuparea romanilor pentru economii a fost cu 11% mai mare fata de 2019, cea mai importanta crestere din Europa.

Intentia de a cheltui mai mult a scazut fata de anul anterior cu 13 % (50% în 2020 vs. 63% în 2019).

Oamenii sunt preocupati de Planeta si mediu, iar consumerismul isi pierde din adepti.


Studiul L'Observatoire Cetelem

In Studiul L'Observatoire Cetelem 2019 "Think local, act local!" te asteapta informatii analizate din 17 tari, despre ce si cum cumparam, cum si cat economisim si cum ne raportam la produsele create local, la noi in tara.

90% dintre tinerii romani prefera sa cumpere produse regionale

34% dintre romani considera ca a cumpara si consuma produse locale este un act de patriotism.  

60% dintre romani considera ca modul de viata bazat pe consumul produselor locale sustine crearea de locuri de munca in regiunea lor.


Studiul L'Observatoire Cetelem

In Studiul L'Observatoire Cetelem 2018 "I like shopping! Millennials and shops: the relationship is far from over." vei afla informatii cheie despre generatia Millennials, modul in care fac shopping si isi aleg bunurile de consum, care este relatia lor cu tehnologia, dar si cu banii si ce asteptari au de la viitor. 

59% dintre tinerii romani considera shopping-ul o activitate placuta

85% dintre tinerii romani considera campaniile geolocalizate ca fiind foarte eficiente in generarea interesului de cumparare.  

Internetul, Social Media, continutul de brand si customer experience sunt cele mai importante instrumente pentru gestionarea increderii romanilor. 

44% dintre romani considera ca in 10 ani toate cumparaturile se vor face online.  

 

Descarca gratuit studiul L'Observatoire Cetelem 2020 "Consumption: The era of activist consumers" de  aici

Descarca gratuit studiul L'Observatoire Cetelem 2019 "Think local, act local!" de  aici

Descarca gratuit studiul L'Observatoire Cetelem 2018 "I like shopping! Millennials and shops: the relationship is far from over." de  aici.

Acord de utilizare cookies

Cookie-urile sunt acele fisiere text care sunt stocate pe calculatorul, tableta sau mobilul tau atunci cand ne vizitezi website-ul. Ele sunt fisiere de mici dimensiuni, care nu-ti afecteaza dispozitivul folosit pentru navigare, si care contin informatii legate la activitatea ta pe site-ul cetelem.ro. Ne ajuta sa-ti oferim un continut util tie, personalizat. In plus, ele ne ofera date generale despre traficul generat de site-ul nostru si sa ne imbunatatim serviciile oferite.

Unele dintre aceste fisiere cookies sunt necesare pentru functionarea optima a site-ului nostru, in timp ce altele ne ajuta sa iti oferim o experienta cat mai placuta si care sa-ti fie de ajutor. Daca vrei sa modifici setarile, o poti face de aici.

Salveaza setarile

Acest tip de cookies este necesar pentru functionarea optima a site-ului nostru si pentru a-ti permite navigarea usoara si rapida pentru o experienta placuta. Prin acest modul de cookies, nu te putem monitoriza in niciun fel. Spre exemplu, daca nu am implementa un cookie care sa salveze aceste setari, nu ti-am putea arata acest ecran.
Afla mai multe despre Politica noastra de cookies