Plateste ratele creditului Cetelem prin Direct Debit si scapi de o multime de griji

Direct din contul bancar personal. Din orice cont bancar personal!

 

Prin serviciul Direct Debit iti platesti automat ratele creditului tau contractat la Cetelem. Nu mai stai cu grija datei scadente, nu-ti mai pierzi timpul cu deplasari pentru plata ratelor sau cu accesari de aplicatii mobile sau pe internet. Totul se face automat, in siguranta, luna de luna, la timp.

Cum poti beneficia de serviciul Direct Debit de la Cetelem?

  1. Trebuie sa ai deschis un cont personal la orice banca (de exemplu contul asociat cardului tau de salariu).
  2. Accesezi aplicatia de Internet Banking sau Mobile Banking a bancii tale si activezi serviciul Direct Debit. Sau, mergi intr-una dintre sucursalele bancii la care este deschis contul, si inchei un mandat de debitare directa intre banca respectiva si Cetelem.

Pentru mai multe detalii, te poti adresa ofiterilor de credit Cetelem, sau poti consulta in urmatorul paragraf informatii suplimentare despre modul de completare al mandatului de debitare directa. 

 

Cum completezi mandatul de debitare directa?

1. Completezi numele beneficiarului. ​Nume beneficiar: BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA PARIS SUCURSALA BUCURESTI

2. Completezi contul bancar al beneficiarului. Cont bancar: RO38 RNCB 0072 0015 6787 0001. Atentie, nu efectua plati in acest cont folosind alte metode de plata. El este folosit doar de catre banca ta, pentru a plati rata prin debitare directa.

3. Completezi numele bancii beneficiarului. Banca Beneficiarului: Banca Comerciala Romana SA

In campurile privind detaliile debitarii directe vei completa numarul contractului tau de credit (numarul care incepe cu 42**) iar la suma iti sugeram sa completezi sau sa bifezi suma variabila.

Te rugam sa completezi cate un asftel de mandat pentru fiecare contract de credit Cetelem pentru care doresti sa beneficiezi de serviciul de debitare directa.

Atentie, vor fi acceptate doar mandatele de debitare directa pentru care titularul contractului de credit este si titularul contului IBAN.

Dupa completare si vizare de catre banca la care este deschis contul tau, iti sugeram sa pastrezi un exemplar al mandatului de debitare directa. Nu este necesar sa il transmiti si catre noi. Pe noi ne va informa banca ta, dupa ce iti activeaza mandatul.

 

Cat te costa aceasta facilitate?

Cetelem nu percepe niciun comision pentru procesarea mandatelor de direct debit.

Dar te rugam sa tii cont ca platile interbancare (adica transferul unei sume dintr-un cont deschis la o anumita banca in contul tau de Client Cetelem) pot fi purtatoare de comision, iar costul difera in functie de pachetul de servicii negociat cu banca ta).

Iti recomandam de asemenea ca, inainte sa soliciti acest serviciu, sa verifici daca banca cu care colaborezi percepe costuri asociate acestuia.

 

Cum functioneaza facilitatea de Direct Debit?

Dupa ce banca ta activeaza mandatul de debitare directa, noi vom fi anuntati automat, astfel incat nu mai este necesar sa faci un drum pana la noi pentru a ne informa si nici nu este necesar sa ne anunti telefonic.

Noi te vom informa ca am primit si activat mandatul tau de direct debit, si care va fi prima scadenta pentru care plata se va realiza prin acest serviciu. In ziua scadenta, din contul tau bancar se va retrage automat fie suma minima de plata, in cazul ratelor de pe card, fie valoarea ratei, in cazul creditelor de consum.

NOTA: Cetelem nu va retrage decat contravaloarea ratei tale. Pentru aceasta, te rugam sa te asiguri ca pana la data scadenta contul tau este alimentat cu suma de bani suficienta pentru plata ratelor.

 

Ce se intampla daca nu ai bani în cont?

In cazul in care nu ai bani suficienti in contul bancar, plata nu va fi efectuata iar rata va trebui platita prin alta modalitate de plata. In acest caz te vom atentiona telefonic sau printr-un SMS.

 

Daca ai mai multe contracte de credit în derulare, poti beneficia de aceasta facilitate?

Desigur, cu condiţia de a completa pentru fiecare contract in parte cate un formular de debitare directa.

 

Cum poti renunta la serviciul Direct Debit de la Cetelem?

Poti renunta oricand la acest serviciu, printr-o simpla cerere depusa la banca la care ai cerut initial activarea lui.

Contact

Relaţii clienţi (dacă sunteţi deja clientul nostru)

Telefon:
021.305.12.00
0374.500.001

E-mail:
relatii.clienti@cetelem.ro

Acord de utilizare cookies

Cookie-urile sunt acele fisiere text care sunt stocate pe calculatorul, tableta sau mobilul tau atunci cand ne vizitezi website-ul. Ele sunt fisiere de mici dimensiuni, care nu-ti afecteaza dispozitivul folosit pentru navigare, si care contin informatii legate la activitatea ta pe site-ul cetelem.ro. Ne ajuta sa-ti oferim un continut util tie, personalizat. In plus, ele ne ofera date generale despre traficul generat de site-ul nostru si sa ne imbunatatim serviciile oferite.

Unele dintre aceste fisiere cookies sunt necesare pentru functionarea optima a site-ului nostru, in timp ce altele ne ajuta sa iti oferim o experienta cat mai placuta si care sa-ti fie de ajutor. Daca vrei sa modifici setarile, o poti face de aici.

Salveaza setarile

Acest tip de cookies este necesar pentru functionarea optima a site-ului nostru si pentru a-ti permite navigarea usoara si rapida pentru o experienta placuta. Prin acest modul de cookies, nu te putem monitoriza in niciun fel. Spre exemplu, daca nu am implementa un cookie care sa salveze aceste setari, nu ti-am putea arata acest ecran.
Afla mai multe despre Politica noastra de cookies