Pentru asistenţă sună-ne la:
021 305 12 00

Informatii de presa

2017

11.09.2017 Cetelem IFN SA va deveni sucursala a BNP Paribas Personal Finance

Cetelem IFN SA, liderul pietei creditelor de consum din Romania, anunta initierea procesului de fuziune cu BNP Paribas Personal Finance SA, actionarul unic al companiei, si transformarea intr-o sucursala bancara a celei din urma. Activitatea comerciala din Romania va continua sub brandul Cetelem.
Procesul de transformare se va finaliza in primul trimestru din 2018, urmand ca dupa aceasta data activitatea comerciala din Romania sa continue sub brandul Cetelem, o marca binecunoscuta publicului roman. 
Operatiunile curente ale Cetelem Romania, precum si oferta sa de produse si termenii contractuali, agreati deja cu clientii sau partenerii, nu vor fi afectate de procesul de fuziune. Cetelem Romania va ramane acelasi partener responsabil si isi va mentine obiectivul principal de a furniza solutii financiare optimizate, dezvoltate pentru a preveni supraindatorarea.

22.06.2017 Comunicat de presa L'Observatoire

Românii consideră că 2016 a fost un an relativ stabil în ceea ce privește puterea de cumpărare: 46% dintre respondenții unui sondaj, cu 5 puncte procentuale mai mult decât în 2015, au declarat că puterea lor financiară a rămas aceeași ca în anul precedent.

Numai 23% dintre aceștia au declarat că puterea lor de cumpărare a crescut anul trecut, o scădere cu 5 puncte procentuale față de 2015, în timp ce 32% (cu un punct procentual mai mult) au declarat că puterea lor financiară a scăzut, potrivit L'Observatoire, studiul anual al Cetelem privind consumul gospodăriilor din Europa și nivelul de încredere al europenilor, efectuat la sfârșitul anului 2016 în 15 țări, inclusiv în România, pe un eșantion de 12.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18-75 ani.

Rata de creștere de 4,8% a Produsului Intern Brut în 2016 a încurajat într-adevăr consumatorii români să cheltuiască mai mult, 62% dintre respondenți au declarat că vor cheltui mai mult în următoarele 12 luni, o creștere de 4 puncte procentuale comparativ cu anul precedent, dar mai mică în comparație cu 2010, atunci când 89% dintre românii sondați au spus, de asemenea, că vor cheltui mai mult. Apetitul pentru economisire a continuat să fie mai mic decât pentru cheltuieli, întrucât 48% dintre respondenți au indicat acest lucru - cu 4 puncte procentuale mai puțin decât în 2015. Totuși, această cifră reprezintă un progres major comparativ cu șapte ani în urmă, atunci când doar 11% dintre români luau în calcul economisirea.

"Este o evoluție normală, care reflectă ritmul economiei și încălzirea activităților de creditare. Aceste două elemente contribuie la creșterea încrederii consumatorilor, cea mai ridicată fiind în România, comparativ cu toate celelalte țări din cercetare", a declarat Pascal Roussarie, Director Marketing şi Vânzări, Europa Centrală, BNP Paribas Personal Finance.

Jumătate dintre respondenții români cred că statutul lor personal se va îmbunătăți în următorii doi ani. Ca o comparație, cele mai mari rate de încredere, aproape de nivelul românilor, au fost înregistrate în Danemarca (49%), Slovacia (44%) și Portugalia (42%). La polul opus al topului, în Franța (18%), Italia (19%) și Marea Britanie (20%) au fost indicate cele mai scăzute rate de încredere în îmbunătățirea statutului lor.

"Un alt aspect interesant pe care îl arată raportul L'Observatoire este legătura pe care consumatorii o fac între încrederea în viitorul țării și venitul personal. De fapt, respondenții din 11 dintre cele 15 țări din sondaj au indicat creșterea salariilor în primele trei propuneri care ar spori încrederea în țările lor", a adăugat Bogdan Spuză, Director Marketing, Produse, CRM şi Asigurări, Cetelem România.

Bulgarii s-au arătat cei mai dependenți de creșterea salariilor, 59% dintre respondenți menţionând acest factor ca fiind unul dintre cei mai importanţi pentru creşterea încrederii în viitorul ţării, pe locurile următoare fiind polonezii (53%), românii (50%), ungurii (49%) și portughezii (48%). Pentru germani, de exemplu, diminurea inegalității sociale este factorul principal care le-ar spori încrederea în țara lor (44%), în timp ce în Franța cel mai important factor de creștere al încrederii a fost scăderea ratei șomajului (42%). Scăderea ratei somajului este menţionată şi în Austria (39%) și Danemarca (41%). În Regatul Unit, deloc surprinzător, 40% dintre respondenți au indicat controlul fenomenului imigrării drept principalul motor al creșterii încrederii în viitorul țării lor.

2014

04.02.2014 Cetelem lanseaza serviciul gratuit de e-banking Client CetelemCetelem.

Cetelem lanseaza serviciul gratuit de e-banking Client CetelemCetelem, lider pe piata creditelor de consum din Romania, este prima Institutie Financiara Nebancara din tara care pune gratuit la dispozitia clientilor o platforma dee-banking. Prin intermediul acestui serviciu, Cetelem vizeaza simplificarea accesului clientilor la informatii legate de contractele de credit sau de card, asigurand totodata sporirea confortului si mentinerea securitatii in efectuarea tranzactiilor.

2013

04.12.2013 Cetelem IFN

Cetelem IFN, liderul pietei de credite de consum din Romania, este prima institutie financiara nebancara (IFN) din Romania care lanseaza cardurile cu facilitatea MasterCard PayPass, ce utilizeaza tehnologia contactless. Astfel, incepand din aceasta toamna, toate cardurile Cetelem IFN - MasterCard, dar si programele co-branded, beneficiaza de aceasta tehnologie moderna.

Vizualizeaza

26.09.2013 Flanco Retail prezintă un nou spot TV – realizat de agenţia 23 Communication Ideas a carui tema centrală este modul în care cumpărătorii au acces rapid la cele mai noi tehnologii care le vor simplifica şi înfrumuseţa viaţa, prin creditul Cetelem, accesibil simplu si rapid in orice magazin Flanco.

Flanco Retail prezintă un nou spot TV – realizat de agenţia 23 Communication Ideas a carui tema centrală este modul în care cumpărătorii au acces rapid la cele mai noi tehnologii care le vor simplifica şi înfrumuseţa viaţa, prin creditul Cetelem, accesibil simplu si rapid in orice magazin Flanco.

Vizualizeaza

11.09.2013 Bucureşti, 11 septembrie 2013 – PayPoint România, şi Cetelem IFN, anunţă semnarea unui parteneriat pentru servicii de colectare plăţi rate credit.

Bucureşti, 11 septembrie 2013 – PayPoint România, şi Cetelem IFN, anunţă semnarea unui parteneriat pentru servicii de colectare plăţi rate credit.

Vizualizeaza

24.01.2013 Bucureşti, 24 ianuarie 2013. BNP Paribas Personal Finance anunță numirea lui Olivier Floris ca director general al Cetelem Romania

Bucureşti, 24 ianuarie 2013. BNP Paribas Personal Finance anunță numirea lui Olivier Floris ca director general al Cetelem Romania

Vizualizeaza

2012

20.12.2012 Bucuresti, 20 decembrie – Clientii care isi fac cumparaturile in magazinele Flanco din intreaga tara si care aleg sa incheie pana la sfarsitul anului un contract de credit primesc un cadou special.

Bucuresti, 20 decembrie – Clientii care isi fac cumparaturile in magazinele Flanco din intreaga tara si care aleg sa incheie pana la sfarsitul anului un contract de credit primesc un cadou special.

Vizualizeaza

10.04.2012 Cetelem IFN SA prezinta studiul Observatoire Cetelem 2012 despre nevoile de consum si proiectele consumatorilor europeni.

Cetelem IFN SA prezinta studiul Observatoire Cetelem 2012 despre nevoile de consum si proiectele consumatorilor europeni.

Vizualizeaza

2011

18.05.2011 S.C. Cetelem IFN S.A. implementeaza in perioada 01.03.2011-29.02.2012, proiectul "SANATATEA ANGAJATILOR - Factor cheie pentru dezvoltarea durabila a companiei "

S.C. Cetelem IFN S.A. implementeaza in perioada 01.03.2011-29.02.2012, proiectul "SANATATEA ANGAJATILOR - Factor cheie pentru dezvoltarea durabila a companiei "

Vizualizeaza

20.04.2011 Cetelem IFN SA lansează achiziţia de servicii de informare şi instruire a angajaţilor despre sănătatea la locul de muncă în cadrul proiectului "Sănătatea angajaţilor factor cheie în dezvoltarea durabilă a companiei". Codul CPV al serviciilor ce vor fi prestate este 80561000-4 servicii de formare în domeniul sănătaţii.

Cetelem IFN SA lansează achiziţia de servicii de informare şi instruire a angajaţilor despre sănătatea la locul de muncă în cadrul proiectului "Sănătatea angajaţilor factor cheie în dezvoltarea durabilă a companiei". Codul CPV al serviciilor ce vor fi prestate este 80561000-4 servicii de formare în domeniul sănătaţii.

Vizualizeaza

19.04.2011 Cetelem relansează site-ul www.cetelem.ro într-o nouă formă grafică.

Cetelem relansează site-ul www.cetelem.ro într-o nouă formă grafică.

Vizualizeaza

11.04.2011 Cetelem IFN SA lanseaza achizitia de servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului "Sanatatea angajatilor factor cheie in dezvoltarea durabila a companiei" .

Cetelem IFN SA lanseaza achizitia de servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului "Sanatatea angajatilor factor cheie in dezvoltarea durabila a companiei" .

Vizualizeaza

05.04.2011 Cetelem IFN SA prezinta studiul Observatoire Cetelem 2011 despre nevoile de consum si proiectele consumatorilor europeni.

Cetelem IFN SA prezinta studiul Observatoire Cetelem 2011 despre nevoile de consum si proiectele consumatorilor europeni.

Vizualizeaza

2010

13.10.2010 Cetelem IFN a lansat serviciul « Direct Debit » cu ajutorul căruia clienţii îşi pot plăti ratele lunare automat, din orice cont curent, fără a se mai deplasa la punctele de încasare rate.

Cetelem IFN a lansat serviciul « Direct Debit » cu ajutorul căruia clienţii îşi pot plăti ratele lunare automat, din orice cont curent, fără a se mai deplasa la punctele de încasare rate.

Vizualizeaza

14.07.2010 Cetelem lansează EchilibRATE, posibilitatea de a reduce rata cu până la 25% .

Cetelem lansează EchilibRATE, posibilitatea de a reduce rata cu până la 25% .

Vizualizeaza

2009

14.04.2009 Românii sunt cei mai fideli serviciilor oferite de IFN-uri.

Românii sunt cei mai fideli serviciilor oferite de IFN-uri.

Vizualizeaza

19.01.2009 Cetelem si PCfun.ro lanseaza RateWebShop, cea mai simpla platforma pentru credite exclusiv în mediul online.

Cetelem si PCfun.ro lanseaza RateWebShop, cea mai simpla platforma pentru credite exclusiv în mediul online.

Vizualizeaza

2008

22.05.2008 Cetelem lanseaza serviciul CASH la ordin.

Cetelem lanseaza serviciul CASH la ordin.

Vizualizeaza

25.02.2008 Cetelem lanseaza C-net, creditul de nevoi personale prin internet

Cetelem lanseaza C-net, creditul de nevoi personale prin internet

Vizualizeaza

2007

20.08.2007 Cetelem lansează Credit Joker, un nou produs inovativ pe piata creditului de consum.

Cetelem lansează Credit Joker, un nou produs inovativ pe piata creditului de consum.

Vizualizeaza

29.05.2007 Cetelem finalizeaza implementarea liniilor traditionale de business si isi consolideaza pozitia pe piata creditelor de consum.

Cetelem finalizeaza implementarea liniilor traditionale de business si isi consolideaza pozitia pe piata creditelor de consum.

Vizualizeaza

14.03.2007 Un nou chip pentru creditul Cetelem: compania introduce un nou personaj in strategia sa de comunicare.

Un nou chip pentru creditul Cetelem: compania introduce un nou personaj in strategia sa de comunicare.

Vizualizeaza

2006

21.11.2006 Cetelem si Flanco lanseaza cardul de credit co-branded Flanco-Cetelem, sub sigla MasterCard.

Cetelem si Flanco lanseaza cardul de credit co-branded Flanco-Cetelem, sub sigla MasterCard.

Vizualizeaza

20.09.2006 Cetelem IFN SA intra pe piata cardurilor de credit. Creat special pentru clientii sai, cardul de credit MasterCard face parte din programul de fidelizare al Cetelem.

Cetelem IFN SA intra pe piata cardurilor de credit. Creat special pentru clientii sai, cardul de credit MasterCard face parte din programul de fidelizare al Cetelem.

Vizualizeaza

02.08.2006 De la Credisson International la Cetelem IFN SA:

De la Credisson International la Cetelem IFN SA:

Vizualizeaza

08.05.2006 Credisson devine Cetelem. Dupa preluarea de catre grupul Cetelem, Credisson promoveaza incepand de astazi o noua imagine de grup, prin adoptarea identitatii vizuale a Cetelem

Credisson devine Cetelem. Dupa preluarea de catre grupul Cetelem, Credisson promoveaza incepand de astazi o noua imagine de grup, prin adoptarea identitatii vizuale a Cetelem

Vizualizeaza

28.03.2006 Credisson isi consolideaza pozitia de lider pe piata creditelor de consum

Credisson isi consolideaza pozitia de lider pe piata creditelor de consum

Vizualizeaza

28.02.2006 Credisson rasplateste fidelitatea clientilor sai prin credite de nevoi personale

Credisson rasplateste fidelitatea clientilor sai prin credite de nevoi personale

Vizualizeaza

20.02.2006 Credisson continua lansarea de produse de creditare inedite: Ce cumperi in februarie, platesti in septembrie!

Credisson continua lansarea de produse de creditare inedite: Ce cumperi in februarie, platesti in septembrie!

Vizualizeaza