L'Observatoire Cetelem 2018

 

Iata mai jos cateva dintre rezultatele studiului L'Observatoire Cetelem 2018 "I like shopping: Millennials and shops: the relationship is far from over."

Daca vrei sa il citesti, il poti descarca gratuit de aici

 

Studiul L'Observatoire Cetelem

 

Care sunt principalele rezultate:  

59% dintre tinerii romani considera shopping-ul o activitate placuta

85% dintre tinerii romani considera campaniile geolocalizate ca fiind foarte eficiente in generarea interesului de cumparare.  

Internetul, Social Media, continutul de brand si customer experience sunt cele mai importante instrumente pentru gestionarea increderii romanilor. 

44% dintre romani considera ca in 10 ani toate cumparaturile se vor face online.  

 

Mai mult, citind acest studiu, vei putea descoperi si pozitia altor tari din Europa, comparativ cu Romania.

 

Acord de utilizare cookies

Cookie-urile sunt acele fisiere text care sunt stocate pe calculatorul, tableta sau mobilul tau atunci cand ne vizitezi website-ul. Ele sunt fisiere de mici dimensiuni, care nu-ti afecteaza dispozitivul folosit pentru navigare, si care contin informatii legate la activitatea ta pe site-ul cetelem.ro. Ne ajuta sa-ti oferim un continut util tie, personalizat. In plus, ele ne ofera date generale despre traficul generat de site-ul nostru si sa ne imbunatatim serviciile oferite.

Unele dintre aceste fisiere cookies sunt necesare pentru functionarea optima a site-ului nostru, in timp ce altele ne ajuta sa iti oferim o experienta cat mai placuta si care sa-ti fie de ajutor. Daca vrei sa modifici setarile, o poti face de aici.

Salveaza setarile

Acest tip de cookies este necesar pentru functionarea optima a site-ului nostru si pentru a-ti permite navigarea usoara si rapida pentru o experienta placuta. Prin acest modul de cookies, nu te putem monitoriza in niciun fel. Spre exemplu, daca nu am implementa un cookie care sa salveze aceste setari, nu ti-am putea arata acest ecran.
Afla mai multe despre Politica noastra de cookies