Pentru un credit suna la:

Informatii de presa

2018

08.11.2018 BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti lanseaza creditul responsabil pentru achizitionarea de autoturisme hibrid si electrice

Clientii interesati de achizitionarea autoturismelor electrice sau hibrid vor putea accesa noul produs de finantare prin Programul de Stimulare a Innoirii Parcului Auto RABLA si RABLA PLUS, care a reinceput in luna septembrie 2018. Produsul le ofera clientilor o dobanda fixa de doar 5.9%, fata de 8,9% practicata pentru restul produselor financiare ale bancii. Perioada de creditare este cuprinsa intre 6 si 36 de luni, cu un avans minim de 30% la incheierea contractului.   

In primele noua luni ale anului 2018 in Romania au fost vandute 2.922 de masini electrice, hibrid electrice si hibrid, o valoare dubla fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„Ponderea autoturismelor ecologice in totalul vanzarilor la nivel national in primele trei trimestre ale anului a fost de 2,6%, fata 1,9% pentru aceeasi perioada a anului trecut. Asta inseamna ca interesul romanilor pentru acest tip de autoturisme este din ce in ce mai mare. Ne dorim ca Romania sa se alinieze celorlalte tari europene unde conceptul de electromobilitate este adoptat la scara larga, de aceea ne bucuram sa incurajam acest trend prin lansarea de produse financiare dedicate unor astfel de achizitii”, a declarat Bruno Leroux, CEO BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala Bucuresti.

Prin lansarea acestui credit cu dobanda preferentiala, BNP Paribas Personal Finance SA, Sucursala Bucuresti isi asuma angajamentul de a incuraja utilizarea de resurse regenerabile in vedere reducerii poluarii atmosferice si a nivelului de zgomot, pentru protejarea implicita a mediului inconjurator.

Pentru noi, sustenabilitatea a devenit, alaturi de responsabilitate, valoarea centrala a policitilor dupa care ne ghidam in parcursul profesional. Este imperios necesar ca initiativele mediului privat sa joace un rol de lider in crearea de solutii care sa protejeze mediul si sa sustina cresterea economiei. Aditional politicilor interne orientate catre protejarea mediului inconjurator, carora li s-au afiliat, in totalitate, angajatii bancii, intentionam sa ne implicam in actiuni care sa sustina noua directie a companiei.”, a adaugat Bruno Leroux, CEO BNP Paribas Personal Finance Sucursala Bucuresti.

„Ne bucuram ca putem oferi clientilor Hyundai doua modele integral electrice - Ioniq si Kona Electric, in conformitate cu politica globala de dezvoltate a gamei de produse. Noua familie de autovehicule eco beneficiaza de un pachet competitiv de servicii post-vanzare, autonomie extinsa si dotari avansate de siguranta si conectivitate”, a mentionat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto Romania.

 

Despre Cetelem - www.cetelem.ro, o marca comerciala BNP Paribas Personal Finance

Incepand cu 1 martie 2018, Cetelem IFN SA a devenit - BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti, ca urmare a fuziunii strategice transfrontaliere dintre Cetelem IFN SA si banca mama franceza BNP Paribas Personal Finance. Dupa finalizarea procesului de fuziune, activitatea comerciala din Romania a continuat sub brandul Cetelem, bine cunoscut publicului de credite de consum din Romania. Compania continua sa ofere clientilor sai servicii de credite de consum in magazin, carduri de creditsub sigla Mastercard, credite auto, credite de nevoi personale si servicii de brokeraj pentru asigurari. In cei peste 14 ani de cand este prezenta pe piata romaneasca, compania a servit peste 1,2 milioane de romani, oferind peste 1,8 milioane de credite.

Despre BNP Paribas Personal Finance

BNP Paribas Personal Finance SA este liderul pietei creditelor de consum  in Europa, prin intermediul activitatii de acordare a creditelor de consum si credite imobiliare. Detinuta in proportie de 100% de banca cu reputatie internationala BNP Paribas SA, BNP Paribas Personal Finance are aproape 17.500 de angajati si opereaza in peste 30 de tari. Sub marcile comerciale Cetelem, Findomestic sau AlphaCredit, compania ofera o intreaga gama de produse de creditare, fie prin punctele de vanzare din magazine si showroom-uri auto, fie direct catre consumatori, prin agentii si prin Internet. BNP Paribas Personal Finance are in oferta si asigurari sau depozite pentru clientii sai din Bulgaria, Franta, Germania si din Italia. BNP Paribas Personal Finance SA a dezvoltat o strategie legata de parteneriatele cu retaileri, magazine online si institutii financiare (banci si companii de asigurari), bazata pe experienta si know-how-ul acumulate in oferirea de solutii de creditare integrate si adaptate activitatii si strategiei comerciale a partenerilor. Compania si-a asumat, de asemenea, un rol major in educatia financiara a clientilor in spiritul imprumutului responsabil. Pentru mai multe detalii, vizitati: www.bnpparibas-pf.com.

04.09.2018 BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti demareaza programul Mastercard - Plata in Rate

Cetelem implementeaza o noua facilitate care vine in intampinarea consumatorilor si care vizeaza intregul sau portofoliu de carduri emise. Detinatorii de carduri Cetelem vor avea posibilitatea sa opteze pentru plata in rate in toate magazinele inrolate in program. Utilizatorii vor beneficia de capacitate extinsa de cumparare, de flexibilitate in ceea ce priveste metoda de plata, dar si de un control mai bun al cheltuielilor si al finantelor.

Despre beneficiile programului Mastercard - Plata in Rate

Comerciantii vor avea, de asemenea, beneficii tangibile aduse de implementarea noului program de plata in rate, Mastercard - Plata in Rate permitandu-le atat clientilor noi, cat si celor existenti sa isi programeze ciclul de plati.

„La momentul actual, cardul de credit este unul dintre cele mai importante produse Cetelem si ne dorim sa isi conserve popularitatea si pe viitor. Noul program Mastercard - Plata in Rate ofera consumatorilor posibilitatea de a plati achizitiile personale in rate lunare, mai degraba decat intr-o suma fixa, achitata la momentul cumpararii. Utilizatorii pot opta pentru plata in 3 rate fara dobanda sau in 10/12 rate cu o dobanda avantajoasa. Odata cu implementarea acestui nou program, estimam o crestere a numarului de clienti noi si o evolutie vizibil intensificata a gradului de utilizare. Principiul responsabilitatii se afla in centrul culturii noastre organizationale. Suntem un partener responsabil, care protejeaza bugetele clientilor sai si ii indruma in prevenirea exceselor. Acest principiu va continua sa ne ghideze si in viitor”, a declarat Laurent Claudel, Director General Adjunct Divizia Comercial si Operatiuni, BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti.

„Serviciul ‘Mastercard – Plata in Rate’ a fost lansat de Mastercard in Romania in premiera mondiala in noiembrie 2016 in scopul democratizarii ratelor oferite direct la comercianti. Ne bucuram sa le uram ‘Bine ati venit’ celor aproape jumatate de milion de posesori de carduri Mastercard Cetelem in vasta retea de acceptare Mastercard – Plata in Rate si ii invitam sa se bucure de flexibilitatea si convenienta solutiei.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard Romania.

Incepand cu luna iulie a acestui an, utilizatorii cardurilor de credit Cetelem pot alege oricare dintre magazinele din Romania care afiseaza sigla Mastercard - Plata in Rate, chiar si cele care nu sunt partenere Cetelem. In paralel, clientii Cetelem pot beneficia si de ofertele de plata a ratelor agreate cu magazinele partenere.

Atentia noastra se indreapta, in continuare, spre inovatie si spre a oferi clientilor nostri experiente care sa ii ajute in gestionarea responsabila a bugetului. Continuam sa investim in produs, adaugandu-i in mod constant noi facilitati, menite sa sporeasca gradul de confort si securitate in utilizare. Continuam, totodata, si activitatile prin care ne consiliem clientii in ceea ce priveste utilizarea cardului de credit si urmarim ca experienta acestora sa fie, intotdeauna, cat mai facila” a adaugat Laurent Claudel, Director General Adjunct Divizia Comercial si Operatiuni, BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti.

Cu peste 470.000 de carduri de credit in portofoliu, Cetelem ramane in prezent in top 3 emitenti de carduri de credit din Romania.

Despre Cetelem - www.cetelem.ro, o marca comerciala BNP Paribas Personal Finance

Incepand cu 1 martie 2018, Cetelem IFN SA a devenit - BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti, ca urmare a fuziunii strategice transfrontaliere dintre Cetelem IFN SA si banca mama franceza BNP Paribas Personal Finance. Dupa finalizarea procesului de fuziune, activitatea comerciala din Romania a continuat sub brandul Cetelem, bine cunoscut publicului de credite de consum din Romania. Compania continua sa ofere clientilor sai servicii de credite de consum in magazin, carduri de creditsub sigla Mastercard, credite auto, credite de nevoi personale si servicii de brokeraj pentru asigurari. In cei peste 14 ani de cand este prezenta pe piata romaneasca, compania a servit peste 1,2 milioane de romani, oferind peste 1,8 milioane de credite.

Despre BNP Paribas Personal Finance

BNP Paribas Personal Finance SA este liderul pietei creditelor de consum  in Europa, prin intermediul activitatii de acordare a creditelor de consum si credite imobiliare. Detinuta in proportie de 100% de banca cu reputatie internationala BNP Paribas SA, BNP Paribas Personal Finance are aproape 17.500 de angajati si opereaza in peste 30 de tari. Sub marcile comerciale Cetelem, Findomestic sau AlphaCredit, compania ofera o intreaga gama de produse de creditare, fie prin punctele de vanzare din magazine si showroom-uri auto, fie direct catre consumatori, prin agentii si prin Internet. BNP Paribas Personal Finance are in oferta si asigurari sau depozite pentru clientii sai din Bulgaria, Franta, Germania si din Italia. BNP Paribas Personal Finance SA a dezvoltat o strategie legata de parteneriatele cu retaileri, magazine online si institutii financiare (banci si companii de asigurari), bazata pe experienta si know-how-ul acumulate in oferirea de solutii de creditare integrate si adaptate activitatii si strategiei comerciale a partenerilor. Compania si-a asumat, de asemenea, un rol major in educatia financiara a clientilor in spiritul imprumutului responsabil. Pentru mai multe detalii, vizitati: www.bnpparibas-pf.com.

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie in industria globala de plati. Operam cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 tari si teritorii. Produsele si solutiile Mastercard fac activitatile zilnice de comert – cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor – mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea. Urmariti-ne pe Twitter: participati la discutiile de pe blogul Beyond the Transaction si inregistrati-va pentru cele mai noi stiri.

25.01.2018 Cetelem IFN SA devine sucursală bancară a BNP Paribas Personal Finance

Cetelem IFN SA, liderul pieței creditelor de consum IFN din România, anunță fuziunea cu BNP Paribas Personal Finance, acționarul unic al companiei, și transformarea într-o sucursală a celei din urmă - BNP Paribas Personal Finance SA Paris, Sucursala Bucureşti. Activitatea comercială din România va continua sub brandul Cetelem. Procesul de transformare are loc ca urmare a deciziei strategice la nivel de grup, ce vizează îmbunătățirea operațiunilor în piețele din Europa Centrală și de Est, respectiv: Cehia, Slovacia, Austria, Ungaria, România și Bulgaria.

 „Prin această inițiativă vizăm eficientizarea modelului operațional al piețelor din regiune, pentru a susține livrarea celor mai bune soluţii şi a celor mai competitive servicii pentru clienţii noştri. Suntem convinși că trecerea Cetelem în această nouă etapă va avea efecte benefice,  atât pentru clienți cât și pentru întreaga piață românească a creditelor de consum. Cetelem s-a afirmat de-a lungul timpului drept un jucător de top, unul dintre cei mai puternici, iar în urma acestei transformări va beneficia de toate aceste premize pozitive asimilate de-a lungul timpului, la care se adaugă expertiza și suportul grupului financiar din care face parte”, a declarat Bruno Leroux, CEO Cetelem Romania.

Procesul de transformare se va finaliza pe 1 Martie  2018, urmând ca după această dată activitatea comercială din România să continue sub brandul Cetelem, o marcă binecunoscută publicului român.

Clientii vor fi informaţi despre schimbarea statutului companiei via e-mail, scrisoare, precum şi prin intermediul site-ului companiei: www.cetelem.ro.

„Operațiunile curente ale Cetelem România, precum și oferta sa de produse și termenii contractuali, agreați deja cu clienții sau cu partenerii, nu vor fi afectate de procesul de fuziune. Cetelem România va rămâne același partener responsabil şi îşi va menţine obiectivul principal de a furniza soluții financiare optimizate, dezvoltate pentru a preveni supraîndatorarea”, a mai declarat Bruno Leroux.

În România, Cetelem ofera credite de consum în magazine, carduri de credit sub sigla MasterCard, credite auto şi credite de nevoi personale cu acordare prin telefon sau Internet, precum și în rețeaua de agenții proprii. Cetelem are în oferta sa produse financiare lei, cu rate fixe, permițând clienților companiei să aibă o imagine de ansamblu clară asupra situației lor financiare și să-și poată gestiona mai bine bugetul pe toată perioada de creditare.

Despre Cetelem IFN - www.cetelem.ro

Cetelem IFN SA a luat naștere în 2005, după preluarea Credissson International SRL de către Cetelem S.A (actuala BNP Paribas Personal Finance SA), divizia de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas.

Cetelem este lider pe piața creditelor de consum IFN în România, beneficiind de experiența de 60 de ani a BNP Paribas Personal Finance în Franța. În afară de creditul de consum în magazine, Cetelem oferă clienților săi carduri de credit sub sigla Mastercard, credite auto, credite de nevoi personale cu acordare prin telefon, Internet, intermediere pentru încheierea poliţelor de asigurări. În cei peste 14 ani de prezență pe piața din România, compania a deservit peste 1,2 milioane de români, oferind peste 1,8 milioane de împrumuturi.

Despre BNP Paribas Personal Finance

BNP Paribas Personal Finance SA este liderul pieței creditelor de consum în Franța și în Europa, prin intermediul activității de acordare a creditelor de consum și credite imobiliare. Deținută în proporție de 100% de banca cu reputaţie internaţională BNP Paribas SA, BNP Paribas Personal Finance are aproape 17.500 de angajați și operează în peste 30 de țări. Sub mărcile comerciale Cetelem IFN, Findomestic sau AlphaCredit, compania oferă o întreagă gamă de produse de creditare, fie prin punctele de vânzare din magazine și showroom-uri auto, fie direct către consumatori, prin agenții și prin Internet. BNP Paribas Personal Finance are în ofertă și asigurări sau depozite pentru clienții săi din Bulgaria, Franța, Germania și din Italia. BNP Paribas Personal Finance SA a dezvoltat o strategie legată de parteneriatele cu retaileri, magazine online și instituții financiare (bănci și companii de asigurări), bazată pe experiența și know-how-ul acumulate în oferirea de soluții de creditare integrate și adaptate activității și strategiei comerciale a partenerilor. Compania și-a asumat, de asemenea, un rol major în educația financiară a clienților în spiritul împrumutului responsabil. Pentru mai multe detalii, vizitaţi: www.bnpparibas-pf.com

Despre BNP Paribas Group în România

Grupul  BNP Paribas este prezent pe piaţa locală încă din anul 2007, prin divizia care asigură activităţile de Corporate & Institutional Banking, BNP Paribas Paris SA, Sucursala Bucureşti. În România, banca oferă un portofoliu extins de servicii financiare adresate corporaţiilor (clienţi internaţionali ai grupului sau businessuri locale) şi instituţiilor publice, cu soluţii bancare personalizate, realizate folosind expertiza pusă la dispoziţie de reţeaua internaţională BNP Paribas, una dintre cele mai solide bănci din lume.

Pe lângă divizia amintită mai sus, Grupul BNP Paribas desfăşoară în România mai multe tipuri de activităţi financiare, prin intermediul celorlalte entităţi ale sale:

  • Cetelem IFN SA , de la 1 Martie - BNP Paribas Personal Finance Paris SA, Sucursala Bucuresti: credite de consum pentru persoane fizice
  • Arval, soluţii corporate de management şi leasing operaţional 
  • BNP Paribas Cardif: furnizor specializat de asigurări
  • BNP Paribas Leasing Solutions: soluţii specializate de leasing şi rental
  • BNP Paribas Real Estate: tranzacții, evaluare, managementul proprietății, consultanță
2017

15.11.2017 Cetelem IFN anunta ofertele de Black Friday

Cetelem IFN, liderul pietei de credite de consum din Romania, se alatura campaniei de Black Friday cu o oferta speciala pentru clientii actuali si noi care cauta finantare rapida pentru achizitiile lor cu ajutorul imprumuturilor avantajoase.

„Ne asteptam la o crestere cu 15% a vanzarilor in acest weekend, in comparatie cu weekendul de Black Friday de anul trecut. Aceasta tinta este justificata de implementarea noului proces de analiza a cererilor de credit care dureaza aproximativ zece minute, automatizat in proportie covarsitoare, printre cele mai rapide de pe piata”, a declarat Liviu Purcarea, director dezvoltare business si retea parteneri retail.

Clientii care aplica pentru un imprumut intr-unul din magazinele partenere Cetelem vor beneficia de cele mai atractive oferte dedicate Black Friday si de asemenea de unul dintre cele mai rapide procese de creditare in magazine. Practic, aproximativ zece minute este timpul necesar pentru a completa aplicatia de credit si a pleca cu bunurile dorite. Noul proces este in mare parte fara hartii, din moment ce procedura de verificare a fost digitalizata, astfel incat clientii vor avea o experienta placuta, fara a pierde mult timp cu partea de aprobare a finantarii, pentru a avea mai mult timp la dispozitie pentru cumparaturi.

In plus, toti clientii care folosesc cardul Cetelem pentru cumparaturi in cursul weekendului 17-19 noiembrie vor fi inscrisi automat la o tombola la care pot castiga o suma echivalenta cu valoarea cumparaturilor achitate in acest weekend, pana la valoarea maxima de 3.000 de lei.

Aceste oferte se adauga programului permanent de loialitate implementat de Cetelem pentru toti utilizatorii cardurilor de credit in 2017: rambursarea unei sume nete reprezentand 2% din valoarea platilor facturilor la utilitati si a cumparaturilor efectuate in benzinarii. Oferta este valabila pentru detinatorii tuturor celor 470.000 de carduri de credit Cetelem si co-branded.

Cetelem IFN este un specialist al creditului de consum si promotor al creditarii responsabile, de aceea atentia companiei s-a concentrat pe accesul la creditare si confortul clientului – oferind finantare in magazine la locul vanzarii sau in showroom pentru creditele auto. In plus, compania a pus la punct un proces de vanzare la distanta prin care, in conditii de siguranta si confort, le ofera clientilor cu proiecte mai mari credite de nevoi personale si refinantare.

Cetelem IFN promoveaza creditarea responsabila si de aceea toate produsele de creditare oferite in prezent sunt in lei si au rate fixe, fara comisioane: in acest fel, bugetul poate fi echilibrat si administrat pentru toata perioada creditului inca din momentul semnarii contractului.

11.09.2017 Cetelem IFN SA va deveni sucursala a BNP Paribas Personal Finance

Cetelem IFN SA, liderul pietei creditelor de consum din Romania, anunta initierea procesului de fuziune cu BNP Paribas Personal Finance SA, actionarul unic al companiei, si transformarea intr-o sucursala bancara a celei din urma. Activitatea comerciala din Romania va continua sub brandul Cetelem.
Procesul de transformare se va finaliza in primul trimestru din 2018, urmand ca dupa aceasta data activitatea comerciala din Romania sa continue sub brandul Cetelem, o marca binecunoscuta publicului roman. 
Operatiunile curente ale Cetelem Romania, precum si oferta sa de produse si termenii contractuali, agreati deja cu clientii sau partenerii, nu vor fi afectate de procesul de fuziune. Cetelem Romania va ramane acelasi partener responsabil si isi va mentine obiectivul principal de a furniza solutii financiare optimizate, dezvoltate pentru a preveni supraindatorarea.

22.06.2017 Comunicat de presa L'Observatoire

Românii consideră că 2016 a fost un an relativ stabil în ceea ce privește puterea de cumpărare: 46% dintre respondenții unui sondaj, cu 5 puncte procentuale mai mult decât în 2015, au declarat că puterea lor financiară a rămas aceeași ca în anul precedent.

Numai 23% dintre aceștia au declarat că puterea lor de cumpărare a crescut anul trecut, o scădere cu 5 puncte procentuale față de 2015, în timp ce 32% (cu un punct procentual mai mult) au declarat că puterea lor financiară a scăzut, potrivit L'Observatoire, studiul anual al Cetelem privind consumul gospodăriilor din Europa și nivelul de încredere al europenilor, efectuat la sfârșitul anului 2016 în 15 țări, inclusiv în România, pe un eșantion de 12.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18-75 ani.

Rata de creștere de 4,8% a Produsului Intern Brut în 2016 a încurajat într-adevăr consumatorii români să cheltuiască mai mult, 62% dintre respondenți au declarat că vor cheltui mai mult în următoarele 12 luni, o creștere de 4 puncte procentuale comparativ cu anul precedent, dar mai mică în comparație cu 2010, atunci când 89% dintre românii sondați au spus, de asemenea, că vor cheltui mai mult. Apetitul pentru economisire a continuat să fie mai mic decât pentru cheltuieli, întrucât 48% dintre respondenți au indicat acest lucru - cu 4 puncte procentuale mai puțin decât în 2015. Totuși, această cifră reprezintă un progres major comparativ cu șapte ani în urmă, atunci când doar 11% dintre români luau în calcul economisirea.

"Este o evoluție normală, care reflectă ritmul economiei și încălzirea activităților de creditare. Aceste două elemente contribuie la creșterea încrederii consumatorilor, cea mai ridicată fiind în România, comparativ cu toate celelalte țări din cercetare", a declarat Pascal Roussarie, Director Marketing şi Vânzări, Europa Centrală, BNP Paribas Personal Finance.

Jumătate dintre respondenții români cred că statutul lor personal se va îmbunătăți în următorii doi ani. Ca o comparație, cele mai mari rate de încredere, aproape de nivelul românilor, au fost înregistrate în Danemarca (49%), Slovacia (44%) și Portugalia (42%). La polul opus al topului, în Franța (18%), Italia (19%) și Marea Britanie (20%) au fost indicate cele mai scăzute rate de încredere în îmbunătățirea statutului lor.

"Un alt aspect interesant pe care îl arată raportul L'Observatoire este legătura pe care consumatorii o fac între încrederea în viitorul țării și venitul personal. De fapt, respondenții din 11 dintre cele 15 țări din sondaj au indicat creșterea salariilor în primele trei propuneri care ar spori încrederea în țările lor", a adăugat Bogdan Spuză, Director Marketing, Produse, CRM şi Asigurări, Cetelem România.

Bulgarii s-au arătat cei mai dependenți de creșterea salariilor, 59% dintre respondenți menţionând acest factor ca fiind unul dintre cei mai importanţi pentru creşterea încrederii în viitorul ţării, pe locurile următoare fiind polonezii (53%), românii (50%), ungurii (49%) și portughezii (48%). Pentru germani, de exemplu, diminurea inegalității sociale este factorul principal care le-ar spori încrederea în țara lor (44%), în timp ce în Franța cel mai important factor de creștere al încrederii a fost scăderea ratei șomajului (42%). Scăderea ratei somajului este menţionată şi în Austria (39%) și Danemarca (41%). În Regatul Unit, deloc surprinzător, 40% dintre respondenți au indicat controlul fenomenului imigrării drept principalul motor al creșterii încrederii în viitorul țării lor.

2014

04.02.2014 Cetelem lanseaza serviciul gratuit de e-banking Client CetelemCetelem.

Cetelem lanseaza serviciul gratuit de e-banking Client CetelemCetelem, lider pe piata creditelor de consum din Romania, este prima Institutie Financiara Nebancara din tara care pune gratuit la dispozitia clientilor o platforma dee-banking. Prin intermediul acestui serviciu, Cetelem vizeaza simplificarea accesului clientilor la informatii legate de contractele de credit sau de card, asigurand totodata sporirea confortului si mentinerea securitatii in efectuarea tranzactiilor.

2013

04.12.2013 Cetelem IFN

Cetelem IFN, liderul pietei de credite de consum din Romania, este prima institutie financiara nebancara (IFN) din Romania care lanseaza cardurile cu facilitatea MasterCard PayPass, ce utilizeaza tehnologia contactless. Astfel, incepand din aceasta toamna, toate cardurile Cetelem IFN - MasterCard, dar si programele co-branded, beneficiaza de aceasta tehnologie moderna.

Vizualizeaza

26.09.2013 Flanco Retail prezintă un nou spot TV – realizat de agenţia 23 Communication Ideas a carui tema centrală este modul în care cumpărătorii au acces rapid la cele mai noi tehnologii care le vor simplifica şi înfrumuseţa viaţa, prin creditul Cetelem, accesibil simplu si rapid in orice magazin Flanco.

Flanco Retail prezintă un nou spot TV – realizat de agenţia 23 Communication Ideas a carui tema centrală este modul în care cumpărătorii au acces rapid la cele mai noi tehnologii care le vor simplifica şi înfrumuseţa viaţa, prin creditul Cetelem, accesibil simplu si rapid in orice magazin Flanco.

Vizualizeaza

11.09.2013 Bucureşti, 11 septembrie 2013 – PayPoint România, şi Cetelem IFN, anunţă semnarea unui parteneriat pentru servicii de colectare plăţi rate credit.

Bucureşti, 11 septembrie 2013 – PayPoint România, şi Cetelem IFN, anunţă semnarea unui parteneriat pentru servicii de colectare plăţi rate credit.

Vizualizeaza

24.01.2013 Bucureşti, 24 ianuarie 2013. BNP Paribas Personal Finance anunță numirea lui Olivier Floris ca director general al Cetelem Romania

Bucureşti, 24 ianuarie 2013. BNP Paribas Personal Finance anunță numirea lui Olivier Floris ca director general al Cetelem Romania

Vizualizeaza

2012

20.12.2012 Bucuresti, 20 decembrie – Clientii care isi fac cumparaturile in magazinele Flanco din intreaga tara si care aleg sa incheie pana la sfarsitul anului un contract de credit primesc un cadou special.

Bucuresti, 20 decembrie – Clientii care isi fac cumparaturile in magazinele Flanco din intreaga tara si care aleg sa incheie pana la sfarsitul anului un contract de credit primesc un cadou special.

Vizualizeaza

10.04.2012 Cetelem IFN SA prezinta studiul Observatoire Cetelem 2012 despre nevoile de consum si proiectele consumatorilor europeni.

Cetelem IFN SA prezinta studiul Observatoire Cetelem 2012 despre nevoile de consum si proiectele consumatorilor europeni.

Vizualizeaza

2011

18.05.2011 S.C. Cetelem IFN S.A. implementeaza in perioada 01.03.2011-29.02.2012, proiectul "SANATATEA ANGAJATILOR - Factor cheie pentru dezvoltarea durabila a companiei "

S.C. Cetelem IFN S.A. implementeaza in perioada 01.03.2011-29.02.2012, proiectul "SANATATEA ANGAJATILOR - Factor cheie pentru dezvoltarea durabila a companiei "

Vizualizeaza

20.04.2011 Cetelem IFN SA lansează achiziţia de servicii de informare şi instruire a angajaţilor despre sănătatea la locul de muncă în cadrul proiectului "Sănătatea angajaţilor factor cheie în dezvoltarea durabilă a companiei". Codul CPV al serviciilor ce vor fi prestate este 80561000-4 servicii de formare în domeniul sănătaţii.

Cetelem IFN SA lansează achiziţia de servicii de informare şi instruire a angajaţilor despre sănătatea la locul de muncă în cadrul proiectului "Sănătatea angajaţilor factor cheie în dezvoltarea durabilă a companiei". Codul CPV al serviciilor ce vor fi prestate este 80561000-4 servicii de formare în domeniul sănătaţii.

Vizualizeaza

19.04.2011 Cetelem relansează site-ul www.cetelem.ro într-o nouă formă grafică.

Cetelem relansează site-ul www.cetelem.ro într-o nouă formă grafică.

Vizualizeaza

11.04.2011 Cetelem IFN SA lanseaza achizitia de servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului "Sanatatea angajatilor factor cheie in dezvoltarea durabila a companiei" .

Cetelem IFN SA lanseaza achizitia de servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului "Sanatatea angajatilor factor cheie in dezvoltarea durabila a companiei" .

Vizualizeaza

05.04.2011 Cetelem IFN SA prezinta studiul Observatoire Cetelem 2011 despre nevoile de consum si proiectele consumatorilor europeni.

Cetelem IFN SA prezinta studiul Observatoire Cetelem 2011 despre nevoile de consum si proiectele consumatorilor europeni.

Vizualizeaza

2010

13.10.2010 Cetelem IFN a lansat serviciul « Direct Debit » cu ajutorul căruia clienţii îşi pot plăti ratele lunare automat, din orice cont curent, fără a se mai deplasa la punctele de încasare rate.

Cetelem IFN a lansat serviciul « Direct Debit » cu ajutorul căruia clienţii îşi pot plăti ratele lunare automat, din orice cont curent, fără a se mai deplasa la punctele de încasare rate.

Vizualizeaza

14.07.2010 Cetelem lansează EchilibRATE, posibilitatea de a reduce rata cu până la 25% .

Cetelem lansează EchilibRATE, posibilitatea de a reduce rata cu până la 25% .

Vizualizeaza

2009

14.04.2009 Românii sunt cei mai fideli serviciilor oferite de IFN-uri.

Românii sunt cei mai fideli serviciilor oferite de IFN-uri.

Vizualizeaza

19.01.2009 Cetelem si PCfun.ro lanseaza RateWebShop, cea mai simpla platforma pentru credite exclusiv în mediul online.

Cetelem si PCfun.ro lanseaza RateWebShop, cea mai simpla platforma pentru credite exclusiv în mediul online.

Vizualizeaza

2008

22.05.2008 Cetelem lanseaza serviciul CASH la ordin.

Cetelem lanseaza serviciul CASH la ordin.

Vizualizeaza

25.02.2008 Cetelem lanseaza C-net, creditul de nevoi personale prin internet

Cetelem lanseaza C-net, creditul de nevoi personale prin internet

Vizualizeaza

2007

20.08.2007 Cetelem lansează Credit Joker, un nou produs inovativ pe piata creditului de consum.

Cetelem lansează Credit Joker, un nou produs inovativ pe piata creditului de consum.

Vizualizeaza

29.05.2007 Cetelem finalizeaza implementarea liniilor traditionale de business si isi consolideaza pozitia pe piata creditelor de consum.

Cetelem finalizeaza implementarea liniilor traditionale de business si isi consolideaza pozitia pe piata creditelor de consum.

Vizualizeaza

14.03.2007 Un nou chip pentru creditul Cetelem: compania introduce un nou personaj in strategia sa de comunicare.

Un nou chip pentru creditul Cetelem: compania introduce un nou personaj in strategia sa de comunicare.

Vizualizeaza

2006

21.11.2006 Cetelem si Flanco lanseaza cardul de credit co-branded Flanco-Cetelem, sub sigla MasterCard.

Cetelem si Flanco lanseaza cardul de credit co-branded Flanco-Cetelem, sub sigla MasterCard.

Vizualizeaza

20.09.2006 Cetelem IFN SA intra pe piata cardurilor de credit. Creat special pentru clientii sai, cardul de credit MasterCard face parte din programul de fidelizare al Cetelem.

Cetelem IFN SA intra pe piata cardurilor de credit. Creat special pentru clientii sai, cardul de credit MasterCard face parte din programul de fidelizare al Cetelem.

Vizualizeaza

02.08.2006 De la Credisson International la Cetelem IFN SA:

De la Credisson International la Cetelem IFN SA:

Vizualizeaza

08.05.2006 Credisson devine Cetelem. Dupa preluarea de catre grupul Cetelem, Credisson promoveaza incepand de astazi o noua imagine de grup, prin adoptarea identitatii vizuale a Cetelem

Credisson devine Cetelem. Dupa preluarea de catre grupul Cetelem, Credisson promoveaza incepand de astazi o noua imagine de grup, prin adoptarea identitatii vizuale a Cetelem

Vizualizeaza

28.03.2006 Credisson isi consolideaza pozitia de lider pe piata creditelor de consum

Credisson isi consolideaza pozitia de lider pe piata creditelor de consum

Vizualizeaza

28.02.2006 Credisson rasplateste fidelitatea clientilor sai prin credite de nevoi personale

Credisson rasplateste fidelitatea clientilor sai prin credite de nevoi personale

Vizualizeaza

20.02.2006 Credisson continua lansarea de produse de creditare inedite: Ce cumperi in februarie, platesti in septembrie!

Credisson continua lansarea de produse de creditare inedite: Ce cumperi in februarie, platesti in septembrie!

Vizualizeaza

Accepta cookie-uri

Utilizam cookies si alte tehnologii similare.
Modulele cookie sunt acele fisiere care se stocheaza pe device-ul utilizat pentru a accesa site-ul nostru, fie ca este vorba de smartphone, tableta, desktop sau laptop, si contin informatii referitoare la activitatea ta pe site-ul cetelem.ro, dar ne ajuta sa iti oferim si continut personalizat si sa urmarim date despre traficul generat pe site-ul nostru.
Unele module cookie sunt necesare pentru functionarea optima a site-ului nostru, in timp ce alte module cookie ne ajuta sa iti oferim o experienta cat mai placuta si personala.

Afla mai multe despre Politica noastra de cookies

Detalii Salveaza setarile cookies Salveaza toate cookies
Acest tip de cookies este necesar pentru functionarea optima a site-ului nostru si pentru a-ti permite navigarea usoara si rapida pentru o experienta placuta. Prin acest modul de cookies, nu te putem monitoriza in niciun fel. Spre exemplu, daca nu am implementa un cookie care sa salveze aceste setari, nu ti-am putea arata acest ecran.