Pentru asistenţă sună-ne la:
021 305 12 00

Bancassurance

Cetelem îti asigura ție și celor dragi protecție financiară!

Cetelem oferă clienţilor săi o gamă completă de servicii financiare complementare produselor de credit distribuite în Romania sub denumirea generică de asigurare de rambursare a creditului .
Aceasta asigură protecţie financiară în cazul producerii unor evenimente ce afectează posibilitatea de rambursare a sumelor datorate.

Activitate bancassurance
Cetelem IFN SA - Agent de asigurare subordonat
Cod unic de înregistrare: RAJ48073
Conducerea activitatii de bancassurance la Cetelem
Lista persoanelor fizice care desfaşoara activitatea de bancassurance

 

 

Cetelem oferă protecţie atât pentru Titularul contractului de credit cât şi pentru Codebitor

Incepand cu 01.09.2009 pentru Cetelem IFN SA intermediază :

1. Cardif Assurances Vie S.A. Paris Sucursala Bucureşti, având sediul social în Bucureşti Str. Gheorghe Tițeica nr. 212- 214, etaj 7, Sector 2, cod poştal 020305, cod unic de înregistrare 24617136 din 17.10.2008, înregistrata la Registrul Comerţului din Bucureşti cu numărul J40/17708 din 17.10.2008, cod de înregistrare în Registrul Asiguratorilor RX-192 Tel: + 40 31 226 11 25, Fax: +40 31 226 11 00, e-mail: ro-office@cardif.com sucursală a Cardif Assurance Vie, societate franceză pe acţiuni cu capital social de 594.854.992 euro, societate organizată în conformitate cu Codul Asigurărilor, cu sediul in Bd. Haussmann nr. 1, 75009 Paris, Franţa (fostul sediu, Bd. Kléber nr. 5, 75116 Paris, Franta), număr la Registrul Comertului din Paris B 732 028 154.

2. Cardif-Assurances Risques Divers S.A. Paris Sucursala Bucureşti, având sediul social în Bucureşti Str. Gheorghe Tițeica nr. 212- 214, etaj 7, Sector 2, cod poştal 020305, cod unic de înregistrare 24617128 din 17.10.2008, înregistrată la Registrul Comerţului din Bucureşti cu numărul J40/17709 din 17.10.2008, cod de înregistrare în Registrul Asiguratorilor RX-782, sucursală a Cardif-Assurances Risques Divers, societate franceză pe acţiuni cu capital social de 14.784.000 euro, societate organizată în conformitate cu Codul Asigurărilor, cu sediul în Bd. Haussmann nr. 1, 75009 Paris, Franţa (fostul sediu, Bd. Kléber nr. 5, 75116 Paris, Franţa), număr la Registrul Comertului din Paris B 308 896 547 .
 Pentru portofoliul de asigurari intermediate până la data de 01.09.2009 asigurator este Cardif Asigurari SA cu sediul social în Bucuresti, Bd. Dacia, nr.153-155, et.2, Sector 2, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului Bucureşti sub nr. J40/18918/2006, avand CIF 19221991.

Produse de asigurare propuse în contextul unui contract de credit

Unul din riscurile acoperite  de Asigurarea de Rambursare a Creditului este şomajul; acesta  presupune  încetarea contractului individual de muncă al persoanei asigurate, de drept sau la initiativa angajatorului, fapt care o determină pe aceasta să devină şomeră, pentru o perioadă mai mare de 60 de zile.
În cazul şomajului, Asigurarea pentru Pierderea Involuntară a locului de Muncă acoperă plata ratelor lunare datorate de client pentru o perioada de maximum 6 luni.

În caz de concediu medical prelungit, Asigurarea de rambursare a creditului acoperă situaţia în care persoana asigurată nu mai poate munci ca urmare a unui accident sau a unei boli constatate de catre medic. Protectia pentru Incapacitate Temporară de Muncă oferă protecţie financiară pentru creditul contractat cu condiţia ca până în prima zi de întrerupere a activităţii, persoana asigurată să fi desfăşurat activităţi profesionale (lucrative) generatoare de venituri. În cazul apariţiei unei incapacităţi temporare de muncă mai mari de 60 de zile, ca urmare a unui accident sau a unei îmbolnaviri grave, clienţii vor fi scutiţi de plata ratelor lunare pentru o perioadă de maximum 6 luni, plata fiind preluată de către Asigurator.

În cazul dobândirii unei invalidităţi totale şi permanente avand drept consecinţă pierderea totală şi permanentă a capacităţii de muncă  intervine Protectia pentru Invaliditate Totală şi Permanentă care se referă la protectie in cazul  vătămarii corporale a Persoanei Asigurate ca urmare a unui accident sau a unei boli. Vătămarea, constatată de către medicul expert al asigurărilor sociale, împiedică total Persoana Asigurată să desfăşoare activităţi care i-ar aduce un venit, salariu, câştiguri sau profit în cadrul oricarei ocupaţii / profesii şi care determină pensionarea de invaliditate (gradul 1 de invaliditate sau gradul 2 de invaliditate conform Legii 19/2001).
În cazul pierderii totale şi permanente a capacităţii de muncă, ca urmare a unui accident sau a unei îmbolnăviri, Asiguratorul va plăti in contul clientului valoarea integrală a creditului rămas la data producerii evenimentului.

În cazul decesului din orice motiv al persoanei asigurate intervine Asigurarea in caz de Deces, care  se referă la un eveniment viitor, imprevizibil şi fortuit, ce atrage obligaţia Asiguratorului de a plăti soldul creditului  la data producerii evenimentului în conformitate cu Contractul de Asigurare.
Astfel, Asigurarea de rambursare a creditului îţi oferă protecţie financiară ţie şi celor dragi.

În plus faţă de beneficiile menţionate mai sus, în cazul producerii unui accident, clienţii sau familia  beneficiază de un suport financiar suplimentar, astfel:
- 100 lei sau 150 lei (în funcţie de produsul de credit contractat) pentru fiecare rată de credit scadentă în perioada de spitalizare;
 - 4.000 lei plătiti de Asigurator în contul clientului pentru acoperirea cheltuielilor cu îngrijirea medicală, în cazul dobândirii unei invalidităti totale şi permanente (gradul 1 sau 2);
- 4.000 lei platiţi de Asigurator familiei/moştenitorilor în caz de deces din accident

Pentru cazul în care creditul solicitat acoperă achiziţia unui produs electric, electronic sau electrocasnic, clienţii noştri pot opta pentru Garantie Extinsă.
Această  protectie oferă posibilitatea de a extinde garanţia legală de 2 ani, cu 1 an sau 2 ani în plus, având următoarele beneficii:

Protecţie financiară:
Evitarea cheltuielilor neprevăzute ocazionate de producerea unor avarii accidentale ale produselor achiziţionate, în primele 90 de zile de la data achiziţionării Poliţei. Reparaţiile necesare sau înlocuirea produselor sunt oferite gratuit;
Evitarea cheltuielilor neprevăzute ocazionate de furtul produselor achiziţionate, în perioada primelor 24 de luni de la data achizitionarii Politei. Reparaţiile necesare sau înlocuirea produselor sunt oferite gratuit;
Evitarea cheltuielilor neprevăzute ocazionate de apariţia unor defecţiuni la produsele achiziţionate, după perioada de garanţie legală de 2 ani. Serviciile de reparaţii vor fi oferite gratuit. În cazul în care produsul defect nu mai poate fi reparat, clientul va primi în schimb un produs similar nou, fără nici un cost suplimentar.

Confort şi economie de timp:
Clienţii Cetelem beneficiază de un Call Centre dedicat, unde pot anunţa producerea unui risc asigurat;
Deplasările la sediul unităţii service nu mai sunt necesare, reparaţiile fiind efectuate la domiciliu atunci când este posibil;
Serviciile de reparaţii vor fi efectuate în baza unei programări, în funcţie de disponibilitatea clientului Cetelem.

Consultă aici anunţul de distribuire a certificatelor de asigurare pentru asigurările ataşate contractele de credit încheiate înainte de 01.09.2009.

În cazul producerii unui eveniment asigurat consultă aici formularul de notificare a evenimentului asigurat.

Contact

Str. Clucerului nr. 78-80, Sector 1, 011368 Bucureşti
CP 63 OP 42

tel: 021.312.02.20
Fax: 021.312.02.19

E-mail:
office@cetelem.ro

Ai intrebari - acceseaza pagina de contact.

Contact